دل آرا بهار زندگی

قالب وبلاگ
پيوندهای روزانه

سال نوی همه دوستهای گلم مبارک امیدوارم سالی پر بار همراه با سلامتی و خوشی باشه قلب

امسال تا ساعت ۴ صبح بیدار بودیم و با هم جشن تولد گرفتیم و چون تولد من  و بابا تو یکروزه و کلی شادمانی کردیم و ظهر هم به منزل مادر جون رفتیم و شب هم منزل عزیز جون و فردا صبحش هم به تهران و ناهار منزل عمه مهین و کلی  آتیش سوزوندن اینورو جکها گذشتبغل

ماچملودی جون و دل آرا روز اول عید منزل مادر جون ماچ

وروجکهای بلا منزل عمه مهین ماچ

فردا ناهار منزل عمه مریم و صبح روز ۵ شنبه با نسیمه جون و آرتا گلی و عمو علیرضا به طرف اصفهان حرکت کردیم و در راه به کاشان و حمام فین سری زدیم و از زیباییهایش لذت بردیم و دخملیها کلی با هم بازی می کردند و البته گاهی هم به دعوا  کلافهگریه بعد از استراحت و اسکان در منزل عمو ی خودم صبح به طرف باغ موزه پروانه ها و باغ پرندگان رفتیم و عصر هم به طرف پل خواجو و شام هم مهمان یکی از بستگان بودیم و روز بسیار خوبی را گذروندیم لبخند

روز شنبه هم به چهلستون و میدان نقش جهان و مسجد شاه عباسی  و گشت و گذار گذروندیم و ناهار هم مهمان بودیم و عصر برای خرید دوباره به میدان نقش جهان رفتیم . البته زیبایی این میدان و مسجد شاه عباسی بسیار زیاد است و احتیاج داره چند روزی  اونجا بگردی و لذت ببری البته اینقدر این دوتا وروجک هی گشنشون می شد و همه چیز رو می خواستند و هی خسته می شدند آدمو کلافه می کردند کلافه

روز یکشنبه صبح باهم به طرف باغ گلها رفتیم و کلی از زیباییهاش لذت بردیم و بعد هم ناهار و نمایشگاه آبزیان و ماهی و منار جنبان و آتشکده دیدن از راه دور و در آخر هم شب در کوه صفه بر بام اصفهان و خداحافظی از اصفهان و صبح زود  به طرف ابیانه حرکت کردیم لبخند وای ابیانه بسیار زیباست در دل کویر یک روستای بسیار زیبا و خنک و سر سبز و درختان پر از شکوفه و مردمانی با زبان هخامنشی و ساسانی لبخند همه سفر به یک طرف ابیانه و زیباییهاش به طرف دیگه قلب

..................................................................................................................

روز ٢ شنبه بعد از برگشت از سفر منزل نسیمه جون اینها استراحت کردیم و سه شنبه ناهار منزل عمه مهین و عصر عید دیدنی منزل عباس جون ( دایی آرتا گلی) شب در سر زمین عجایب لبخندسفرمون هم به سر رسید و صبح زود روز ۴ شنبه به بابل برگشتیم بای بای

[ ۱۳٩٠/۱/۱۳ ] [ ۸:٠۸ ‎ب.ظ ] [ پریسا-مامان دل آرا ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

من دل آرا عشق و دلبر مامان پریسا و بابایی مهربونم هستم و 8تیر سال 1383 ساعت 14:35 بیمارستان مهرگان بدنیا اومدم و از خانم دکتر سمیعی هم که خیلی دوستش دارم تشکر میکنم.